Followers

Saturday 19 February 2011

Yeay!!! IbU LULUS!!!!..

Alhamdulillah...Happy rasanya. Dientry semalam saya ada menyatakan bahawa saya tidak jadi hantar Ainie ke PDK kerana hb tidak berapa yakin melepaskan saya drive seorg diri ke sana kerana keadaan yg sesak dgn kenderaan. Dan petang tadi, saya telah diuji oleh hb utk drive ke sana. Sewaktu pergi, di Klang sedang hujan. Alamak... Saya menjadi kecut. Saya tak biasa bawa kete dalam keadaan hujan dan sesak dgn kenderaan. Kalau di highway tu biasa la. Saya baca ayatul kursi banyak2, dan alhamdulillah perjalanan lancar sampai ke PDK Klang Selatan..

Tapi waktu nak balik saya kecut sikit sebab perlu melalui roundthe board besar. Tak ada traffic light plak tu. Masa pegi ada. Tapi alhamdulillah, dipermudahkan. Ye la, ari Sabtu, kan? Kete tak banyak sgt. Bila dah masuk highway balik, hb terus kata "ok, u lulus. So, nanti bawa anak2 ke PDK, hati2 yer sebab waktu bekerja, so kete banyak". "Baik abang. Insya allah." Berbunga2 hati saya bila hb kata LULUS. Ye la, sebab saya tak sabar nak anta Ainie ke PDK tu. Harap2 Allah pelihara perjalananpergi n balik kami nanti.

5 comments:

  1. ya..moga segalanya dipermudahkan buat Jue ngan Ainie.. Amin..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah..hati2 & selamat berusaha bersama ainie di PDK ye..

    ReplyDelete
  3. yg penting mata & fikiran kena alert masa memandu.then sentiasa communicate dgn driver2 lain dgn menggunakan signal kereta.jangan panic..insyaAllah selamta...enjoy your driving.

    ReplyDelete
  4. insya allah..harap2 anak2 baik je dalam keta..

    ReplyDelete
  5. time kasih di atas doa2 kalian. insya allah...

    ReplyDelete