Followers

Monday 28 February 2011

PDK KLANG SELATAN LaGi..

Salam.. sejak 3 hari ni saya sangat sibuk sampai tak sempat nak blogging walking. Malam ni saya curi sikit masa setelah petang tadi cukup 'rehat' - lawan 'beradu' dengan puteri n putera yang comel. Sebabnya malam semalam pergi Tasik Putri kat Rawang g melawat SIL yg tak sihat. Zaman sekarang ni masih ada lagi orang yang suka 'membuat orang'. Dan orang Darul Syifa' dipanggil dan berlaku lah sesi rawatan. Waktu rawatan tu kami dah balik sbb paginya kena berkejar ke JKM Klang pulak.

Alhamdulillah,
Puan Siti Hajar ada di pejabat hari ni seperti yang dijanjikan. Kami telah pun mendapat surat permohonan dari JKM yg mengatakan kami akan menghantar Ainie ke PDK Klang Selatan. Pastu, kami terus mendaftarkan Ainie di PDK Klang Selatan dan insya allah Ainie akan start 'bersekolah' mulai esok. Saya hepi sebenarnya. Sebab saya mmg teringin merasai perasaan/pengalaman ibu-ibu diluar sana apabila anak2 mereka bersekolah Tadika diawal usia 4 tahun. Saya akan merasainya nanti, insya allah.

Semoga semuanya baik2 esok dan diharapkan perjalanan pergi dan balik kami berjalan lancar. Amin.

p/s: saya akan syer aktiviti Ainie di sana nanti, insya allah..

5 comments:

  1. Alhamdulillah..akhirnya dapat juga ainie ke PDK yer.Mesti seronok kat sana. Boleh blaja macam2.Rajin2 excersice dan belajar ye ainie.

    ReplyDelete
  2. wah dh leh sekolah..belajar rajin2 ye sayang:-)

    ReplyDelete
  3. ni yg jeles ni...PDK Klang Utara sampai skrg x contact pn utk bgtau Humaira dh boleh mula sek@ tidak ni...dah berjanggut rsnyer menunggu...klu mcm ni nk try PDK Klang Selatan la...boleh jumpa ngan Aini & Jue kan:-)

    ReplyDelete
  4. ayu dan zura : time kacih auntie..Ainie seronok g sekolah arie ni..ramai kawan..

    ReplyDelete
  5. yana : yana kena kacau diorg..call semula..
    boleh gak..nanti kita boleh jumpa. cuma PDK Klang Selatan kena minta surat kt JKM jer.. tu jer..meh la..ainie seronok kat sini, ketawa jer..

    ReplyDelete