Followers

Thursday 20 October 2011

Saya yang macam-macam....

Salam 1Malaysia..

"Saya yang macam-macam"? Apalah agaknya yang macam-macam tu yer. Tak ada apa sebenarnya. Ada yang sedia maklum dengan perangai saya ni mesti dah agak apa yang saya maksudkan. Ermmm...saya ni kan suka berbisnes, x kiranya untungnya hanya RM1 pun saya dah puas hati sebab prinsip saya " Biar untung sikit asalkan customer ramai". Itu yang saya pegang hingga ke hari ini. Dan alhamdulillah, sambutan amat menggalakkan. So saya nak g tau yg saya jual gak brooch. Mehla pakat ramai2 beli ngan saya. Murah-murah jer. Mesti u all ingat saya yg wat kan. Maaf, ni bukan hasil tgn saya, ni kawan saya nyer hasil tangan. Saya kurang mahir sikit wat benda ni, klu guna felt tu terror la..hihihi..Tentu u all nak tgk kan. Meh KLIK SINI Saya syer sikit gambanya.


Brooch fesyen sekarang. Klu ada yang berkenan g tau yer. Tq

No comments:

Post a Comment