Followers

Wednesday 22 June 2011

BERKONGSI DEBARAN

Salam semua...

Selasa yg lepas bawa Aini g fisio terapi di PPUM. Aini diperkenalkan dengan alatan baru. Lupa namanya. Nanti saya update berserta gambar sekali. Cam biasa, Ainie akan menolak, tp alat ni sangat bagus utk Ainie praktikkan. Ia sesuai untuk melatih Ainie yg malas untuk berdiri. Harganya agak mahal sikit.

Ok, berbalik pada tajuk di atas, pada ari Selasa tu jugak masa dalam lift di PPUM, saya dapat call dari Karangkraf. erkejut gak, apahal plak diorg call. Rupa2nya, diorg terjumpa BLOG KRAF saya dan tertarik untuk buat shooting dengan saya. Ermmm...mula2 cam tak nak tp bila fikir balik peluang datang sekali, so seya pun memberi kata setuju. Dan insya allah ari Kamis ni, kul 10.30 pagi diorg datang. Harap2nya berjalan dengan lanjar. Berdebar gak ni. Doa2kan nyer kawan2. Saya akan update yg lain dientry akan datang.

No comments:

Post a Comment