Followers

Wednesday 30 March 2011

Bukan Ku Tak Bersyukur

Salam bersiaran... Ermm..sudah lama rasanya saya tidak mengupdate blog saya ini dan saya cuma berblog walking n tidak meninggalkan jejak. Bukan apa, saya agak sibuk kebelakangan ni. Lagipun saya sedang 'berperang' dengan perasaan sendiri. Berbagai rasa..Entah lah... Apa yang saya boleh buat sekarang adalah, bersabar dan terus bersabar. Berusaha dan terus berusaha.Semoga Allah tinggikan lagi tahap kesabaran saya. Amin.

Untuk pengetahuan semua, sejak dimasukkan ke PDK, dan sejak 'Alim makin lasak, Ainie menunjukkan perkembangan demi perkembangan, walaupun tak banyak. Perkembangan tersebut turut diakui sendiri oleh therapist nya di PPUM. Dan kami sendiri melihat perkembangan demi perkembangan dari Ainie walaupun sikit-sikit sahaja. Itu pun kami bersyukur sangat2. Alhamdulillah, Ya Allah. Teruskan lagi perkembangan tersebut. Amin.

6 comments:

  1. prob apa?? sabar banayk2 ..bukan mudah jadi wife,ibu & menantu ne..

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya berjalan dengan baik.. banykan berdoa kepadaNYA

    ReplyDelete
  3. salam kak :) Alhamdulillah aini semakin sihat. Untuk pengetahuan , hadiah penyertaan akan dibei pada aini juga. hadiah akan dipos pda bulan 6 nanti. di harap dapat menghantar alamat jika belum hantar ye, kalo dah, abaikan pesanan ni :)

    ReplyDelete
  4. ezan : wasalam ezan.. o yer ker..time kasih byk2.. terharu pulak...

    ReplyDelete
  5. ezan, bg akak email blh, sbb akak x bg alamat lagi...hehehe...tq

    ReplyDelete